Kyndryl en Cloudflare maken globale strategische alliantie bekend voor het stimuleren van Enterprise Network Transformation, Multi-Cloud Innovation, en Zero Trust Security

De alliantie zal zich richten op het moderniseren van IT-infrastructuren door het stroomlijnen van connectiviteit naar meerdere clouds en datacenters, terwijl robuuste netwerkbeveiliging wordt geboden

New York, NY en San Francisco, CA, 20 maart 2024 – Kyndryl (NYSE: KD), 's werelds grootste leverancier van IT-infrastructuurdiensten, en Cloudflare, Inc. (NYSE: NET), een toonaangevend connectiviteitscloudbedrijf, hebben vandaag een Global Strategic Alliance bekendgemaakt, een uitbreiding van hun samenwerking, om bedrijven in staat te stellen om netwerken te migreren en te beheren voor multi-cloud connectiviteit en uitgebreide netwerkbeveiliging. De samenwerking combineert Kyndryl's end-to-end consultancydiensten en expertise op het gebied van bedrijfsnetwerken, beveiliging en weerbaarheid met Cloudflare's robuuste connectiviteitscloud die beveiliging, prestaties en cloudflexibiliteit in één biedt.

Kyndryl en Cloudflare werkten voor het eerst samen in mei 2023 om de bedrijfsinfrastructuur te moderniseren met end-to-end services, en brachten managed WAN-as-a-Service en Cloudflare Zero Trust naar het gehele bedrijfsnetwerk. Nu richten de twee bedrijven zich op verdere innovatie in alle technologiestacks om de vitale systemen van klanten te ontwerpen, bouwen, beheren en moderniseren. De capaciteiten van Cloudflare worden nu geactiveerd in de praktijkgebieden van Kyndryl, waaronder Network & Edge en Veiligheid & Weerbaarheid.

Sinds de samenwerking wenden ondernemingen zich tot Cloudflare en Kyndryl voor een complete oplossing voor netwerkmodernisering, -beveiliging en -prestaties in meerdere sectoren wereldwijd, van distributie in de toeleveringsketen in de VS, een toonaangevende financiële instelling in Spanje, tot Ashok Leyland, een toonaangevende fabrikant van commerciële voertuigen in India.

"Als een van de belangrijkste autofabrikanten ter wereld is het noodzakelijk dat we beschikken over robuuste en veilige netwerken om ervoor te zorgen dat onze wereldwijde IT-infrastructuur naadloos werkt. Van dealerbeheer tot het volgen van voertuigen, we moeten onze meer dan 50 internetapplicaties kunnen draaien zonder of met minimale verstoring en met verbeterde beveiliging," zegt Vinod Gopinathan, CIO bij Ashok Leyland. "Kyndryl's managed services met Cloudflare's DDoS bescherming en mitigatie oplossing stelt Ashok Leyland in staat om zich te concentreren op ons streven naar technologische innovatie, geavanceerde techniek en verbeterde connectiviteit."

De Global Strategic Alliance van Kyndryl en Cloudflare is gericht op het helpen van ondernemingen bij het stroomlijnen van connectiviteit naar meerdere clouds en datacenters, terwijl tegelijkertijd een robuuste netwerkbeveiliging wordt geboden. Samen zullen ze bedrijven helpen:

• Digitale volwassenheid en netwerkmodernisering te versnellen: Cloudflare is het technologieplatform en Kyndryl is de dienstverlener die klanten bij dit traject zal begeleiden. Samen zullen Kyndryl en Cloudflare klanten begeleiden bij het verhogen van de veiligheid van het netwerk, het verbeteren van de prestaties van bedrijfskritische applicaties en naadloze toegang tot bedrijfsgegevens.
  • Verminder de uitgaven voor privénetwerkverbindingen en -toestellen en bespaar IT-teams op handmatig werk: De twee bedrijven zullen ondernemingen voorzien van toonaangevende wereldwijde netwerkcapaciteiten die nodig zijn voor flexibele werkomgevingen, waaronder het verminderen van tech debt en legacy-architectuur. Kyndryl zal ondernemingen adviseren en helpen bij het beheren van hun IT-infrastructuur terwijl zij hun netwerken ontwikkelen en workloads overbrengen naar Cloudflare's connectiviteitscloud.
  • Netwerkbeveiliging uitbreiden naar kantoren en datacenters door traditionele WAN te vervangen: Cloudflare's complete enterprise cybersecurity kan risico's en aanvallen van elke locatie en vector aanpakken. De Zero Trust-migratie met Kyndryl moderniseert netwerken naadloos en helpt tegelijkertijd de bedrijfscontinuïteit te waarborgen.
  • Optimaal gebruik maken van duurzame netwerken: Cloudflare's connectiviteitscloud maakt hardware en traditionele netwerkapparatuur overbodig. Met Kyndryl's expertise in migratie van technologiestacks in combinatie met Cloudflare's wereldwijde netwerkservices, stelt de samenwerking klanten in staat om naadloos milieuduurzaamheid direct in hun te integreren in hun bedrijfmodel. Organisaties die migreren van on-premise netwerkhardware naar Cloudflare's cloud-gebaseerde diensten kunnen de gerelateerde koolstofuitstoot tussen 78% en 96% verminderen.

Om de samenwerking kracht bij te zetten heeft Cloudflare Kyndryl geholpen haar netwerkservices te transformeren en cloud cybersecurity bescherming te bieden, inclusief DDoS mitigatie. Cloudflare beschermt momenteel de interneteigendommen van Kyndryl, waarbij Kyndryl werkt met een selfservicemodel, inclusief de mogelijkheid om naadloos wijzigingen aan te brengen tijdens de transformatie zonder extra kosten. Sinds Kyndryl Cloudflare's wereldwijde connectiviteitscloudnetwerk en beveiligingsdiensten heeft geïmplementeerd, zijn de IT-infrastructuurkosten afgenomen, is de snelheid van het webverkeer toegenomen en zijn de prestaties voor het balanceren van gegevens verbeterd.

"Samen met Cloudflare stellen we ondernemingen in staat te migreren naar netwerken van de volgende generatie en te profiteren van geavanceerde cloudfuncties voor meer flexibiliteit en innovatie. We zijn verheugd om onze relatie met Cloudflare, een marktleider op het gebied van cloudnetwerken en Zero Trust, uit te breiden", zegt Paul Savill, Global Practice Leader of Networking and Edge Compute at Kyndryl. “In combinatie met Kyndryl's deskundige managed en consulting services, zullen we onze gezamenlijke klanten helpen hun IT-infrastructuur te beveiligen, stroomlijnen en vereenvoudigen, en dat alles terwijl we de kosten verlagen en de operationele efficiëntie verbeteren."

"Cloudflare en Kyndryl is het duo waar bedrijven volledig op kunnen vertrouwen om hun netwerken te migreren en te innoveren in de cloud. Door nauw samen te werken met klanten hebben we de vraag naar en de impact van Cloudflare's toonaangevende connectiviteitscloud en uitgebreide cyberbeveiliging voor bedrijfsomgevingen gezien, in combinatie met Kyndryl's toonaangevende consulting en beheerde netwerkservices", zegt Matt Harrell, Global Head of Channels and Alliances bij Cloudflare. "Sinds de samenwerking met Kyndryl hebben we de diensten van Cloudflare op een nieuw niveau kunnen schalen. Onze wereldwijde strategische alliantie kan nu elke onderneming ondersteunen in hun hele netwerkstack, ongeacht waar ze staan in hun reis naar de cloud."

Bekijk de onderstaande bronnen voor meer informatie over de Kyndryl en Cloudflare Global Strategic Alliance:

Over Kyndryl

Kyndryl (NYSE: KD) is 's werelds grootste leverancier van IT-infrastructuurdiensten en bedient duizenden zakelijke klanten in meer dan 60 landen. Het bedrijf ontwerpt, bouwt, beheert en moderniseert de complexe, bedrijfskritische informatiesystemen waar de wereld elke dag van afhankelijk is. Ga voor meer informatie naar www.kyndryl.com.

Cloudflare wordt aangedreven door een van ’s werelds grootste en meest verbonden netwerken en blokkeert dagelijks miljarden bedreigingen online voor haar klanten. Miljoenen organisaties vertrouwen erop - van de grootste merken tot ondernemers en kleine bedrijven tot non-profitorganisaties, humanitaire groepen en overheden over de hele wereld.
Kom meer te weten over Cloudflare’s connectiviteitscloud op cloudflare.com/connectivity-cloud. Meer informatie over de nieuwste internettrends en inzichten vindt u op radar.cloudflare.com.

Volg ons: Blog | X | LinkedIn | Facebook | Instagram Cloudflare, het Cloudflare-logo en andere Cloudflare-merken zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Cloudflare, Inc. in de VS en andere rechtsgebieden. Alle andere merken en namen waarnaar in dit document wordt verwezen, kunnen handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars.

Dit persbericht bevat bepaalde "toekomstgerichte uitspraken" in de zin van het Sectie 27A van de Securities Act van 1933, zoals gewijzigd, en Sectie 21E van de Securities Exchange Act van 1934, zoals gewijzigd,, welke uitspraken substantiële risico's en onzekerheden met zich meebrengen. Vooruitzichten uitgedrukt of geïmpliceerd in dit persbericht omvatten, maar zijn niet beperkt tot, verklaringen over toekomstige verwachtingen met betrekking tot de manier waarop Kyndryl en Cloudflare zullen samenwerken, hoe Kyndryl van plan is de Cloudflare-producten en connectiviteitscloudcapaciteiten te benutten, verwachte voordelen voor klanten van de wereldwijde alliantie tussen Kyndryl en Cloudflare, de toekomstige plannen van de bedrijven om extra capaciteiten vrij te geven, en opmerkingen van leden van het management van Cloudflare en Kyndryl en anderen. Dergelijke toekomstgerichte verklaringen bevatten vaak woorden als "zullen", "anticiperen", "voorspellen", "project", "plannen", "voorspellen", "schatten", "verwachten", "voornemen", "doel", "kunnen", "zouden", "kunnen", "vooruitzicht", "gelooft", "zoekt" en andere soortgelijke woorden of uitdrukkingen, de negatieve equivalenten daarvan of andere variaties daarop. Alle verklaringen die geen historische feiten zijn, met inbegrip van maar niet beperkt tot verklaringen die de huidige overtuigingen van de ondernemingen over toekomstige gebeurtenissen, transacties, strategieën, activiteiten en financiële resultaten weergeven, zijn mogelijk toekomstgerichte verklaringen. Deze verklaringen bieden geen garantie voor toekomstige prestaties en gelden alleen op de datum van dit persbericht en de bedrijven verbinden zich er niet toe om toekomstgerichte verklaringen bij te werken, hetzij als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins, tenzij dit wettelijk verplicht is. Daadwerkelijke uitkomsten of resultaten kunnen wezenlijk verschillen van die welke worden gesuggereerd door toekomstgerichte verklaringen als gevolg van risico's en onzekerheden, waaronder die welke worden beschreven in het gedeelte "Risicofactoren" van het jaarverslag van Kyndryl op Formulier 10-K dat op 26 mei 2023 is ingediend bij de Securities and Exchange Commission ("SEC") en andere SEC-dossiers van Kyndryl, en het jaarverslag van Cloudflare op Formulier 10-K dat op 21 februari 2024 is ingediend bij de SEC en andere SEC-dossiers van Cloudflare.

Mediacontacten

Kyndryl press@kyndryl.com